مکعب آبی هوشمند

خدمت رسانی به تمام نقاط تهران

header-main

header-main

header-main  مکعب آبی هوشمند – هدر مکعب آبی

نصب ویندوز تهران

نصب ویندوز در محل

نصب ویندوز تهران در محل انجام می شود

وقوع مشکل و خرابی در سیستم هایی نظیر کامپیوتر و لپ تاپ یک امر طبیعی است، و خرابی ویندوز (اجرا نشدن ویندوز، پاک شدن ویندوز، کند شدن ویندوز، پایین آمدن کارایی ویندوز) نیز یکی از مشکلات متعددی است که کاربران کامپیوتر و لپ تاپ با آن مواجه می شوند. در همین زمان است که، مکعب آبی هوشمند جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات در کنار شما حاضر می شود.

اگر شما خود تجربه و علم تعویض، نصب و راه اندازی ویندوز را دارید و تنها در بخشی از آن احساس نیاز کردید می توانید از مشاوره کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان بهرمند شوید و مشکل خو را برطرف کنید. و چنانچه شما تجربه و سر رشته ای از تعویض و نصب ویندوز ندارید، می توانید از خدمات در محل کارشناسان مکعب آبی هوشمند بهرمند شوید.

نصب پکیج ویندوز

نصب پکیج ویندوز که شامل نصب ویندوز ( 10 / 8.1 / 8 / 7 ) به همراه نصب درایورهای شبکه، گرافیک، صدا، وایرلس و … بعلاوه نصب برنامه های کاربردی میباشد. (پکیج ویندوز تنها شامل موارد فوق می باشد)

هزینه نصب ویندوز

هزینه نصب هر عدد پکیچ ویندوز مطابق با تعرفه گروه مکعب آبی هوشمند میباشد، و این مبلغ فقط جهت نصب پکیچ ویندوز است، و هزینه نصب پرینتر، فکس و نصب برنامه های تخصصی جداگانه محاسبه می گردد.

جهت اطلاع دقیق از قیمت نصب هر یک از نرم افزارهای تخصصی و سخت افزارهای جانبی به جدول قیمت ها مراجعه کنید و یا با گروه پشتیبانی (call center) تماس حاصل فرمایید.

زمان ارسال کارشناس

زمان تقریبی ارسال کارشناس 2 ساعت پس از ثبت درخواست می باشد، اولویت ارسال کارشناس با مشتریانی است که سفارش خود را سریع تر ثبت کنند و گروه مکعب آبی هوشمند طبق زمان بندی ثبت شده، کارشناسان خود را جهت خدمت رسانی ارسال می کند.

در صورتی که جدول زمانی روز جاری پر شده باشد و ارسال کارشناس امکان پذیر نباشد، با اعلام به مشتریان گرامی، سرویس آنان به اولین روز کاری بعد منتقل می شود.

هزینه ایاب و ذهاب

خدمات نصب ویندوز به صورت حضور در محل انجام می شود و هزینه ایاب و ذهاب در محدوده رایگان می باشد و هزینه ایاب و ذهاب برای سرویس های خارج از محدوده، نسبت به موقیعت و مسافت محل مورد نظر محاسبه می گردد.

جهت اطلاع دقیق از قیمت ایاب و ذهاب سرویس های خارج از محدوده به جدول قیمت ها مراجعه کنید و یا با گروه پشتیبانی (call center) تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی خدمات
مکعب آبی هوشمند جهت خدمت رسانی هرچه بهتر و با کیفیت تر به شما مشتریان گرامی یک دپارتمان مجزا جهت پشتیبانی از خدمات خود راه اندازی کرده است.
پس از انجام خدمات، موارد تحویل به مشتریان می شود و از تاریخ فاکتور، مکعب آبی هوشمند تنها به عنوان پشتیبانی از خدمات در کنار مشتریان خود می باشد و در صورت خرابی مجدد مسئولیتی ندارد.
کسب اطلاعات بیشتر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی ثبت سفارش  و نحوه خدمت رسانی در بخش نصب ویندوز به صفحه اصلی آن در سایت مراجعه کنید و نیز جهت مشاوره  از طریق شماره 22509806-021 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات کامپیوترخدمات کامپیوتر در محل – نصب ویندوز در محل

نصب ویندوز – نصب ویندوز8 – نصب ویندوز7 – نصب ویندوزxp

نصب درایورها – نصب کارت گرافیک – نصب کارت شبکه – نصب دانگل وایرلس

راه اندازی پرینتر – نصب اسکنر

مکعب آبی هوشمند – خدمات کامپیوتر

خدمات شبکهدوربین مداربستهطراحی وب سایتآنتی ویروس اورجینال

antivirus اورجینال ویندوز – آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس تک کاربره – آنتی ویروس دو کاربره

طراحی سایت – طراحی وب سایت – وردپرس

جوملا – هاستینگ – خرید دامنه – سئو

فروش دوربین مداربسته – نصب دوربین مداربسته

راه اندازی دوربین مداربسته – تجهیزات دوربین مداربسته

تازه های تکنولوژی – اخبار تکنولوژی  – آموزش – ترفندها

مکعب آبی هوشمند یک گروه خدماتـــی در بخش تکنولوژی است

که هدف اصلی آن ارتباط مستقیم و دوستانه با مشتریان است.

برای رسیدن به این هدف ما سه اصل مهم راحتی و آسایش و امنیت را برای مشتریان خود درنظر گرفتیم.

درهمین راستا مکعـب آب هوشمند گروهی از کارشناسان خود

را برای حضـــور در محل (اداره، شرکت، منزل، کارگاه و…) تعیین کرده است

تا در صورت درخواست مشتریان، کارشناسان در کمترین زمان در محل حاضر و به رفع مشکل بپردازند

گروه خدمات تکنولوژی مکعب آبی هوشمند در سه بخش کامپیوتر (سخت افـــــزار و نرم افـــــزار)

شبکه (اکتیـــو و پسیو) و دوربین مداربسته (فروش و نصب) در خدمت شما عزیزان می باشد

صفحه اینستاگرامکانال تلگرامصفحه فیس بوکصفحه لینکدین

** با عرض پوزش ** بهم ریختگی چیدمان و فونت های سایت به جهت تغییرات در ساختار اصلی سایت می باشد و در حال برطرف شدن است. ❤
+
ارسال پیام
1
Scan the code
پشتیبانی گروه مکعب آبی هوشمند
سلام👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟