مکعب آبی هوشمند

خدمت رسانی به تمام نقاط تهران

header-main

header-main

header-main  مکعب آبی هوشمند – هدر مکعب آبی

فرم استخدام و همکاری

مکعب آبی هوشمند جهت دریافت بازخورد ها از مشتریان خود تصمیم به ایجاد فرم استخدام و همکاری نموده تا مشتریان بتوانند به راحتی نظرات و انتقادات خود را مطرح کنند. این موارد شامل نظرات، پیشنهادات، انتقادات، سوالات، رفع ابهام، رزرو کارشناس، درخواست خدمات، حل مشکلات و …. می باشد.

فرم تماس - فرم رضایت سنجی - فرم استخدام - فرم انتقادات و پیشنهادات - درخواست سرویس

فرم های تماس

همکاری با یک تیم خاص در محیطی که علاوه بر امنیت شغلی، رشد و پیشرفت را به همراه داشته باشد، می‌تواند رویای هر انسانی در زندگی کاری خود باشد.

ما در مکعب آبی هوشمند با همراهی افرادی متخصص و پرتلاش، محیطی سرشار از انرژی، صمیمیت و نشاط فراهم آورده‌ایم که برای تمامی علاقه‌مندان به کار در حوزه تکنولوژی یک محیط ایده‌آل به شمار می‌رود.

دوستی و صمیمیت، احترام متقابل، انجام کار تیمی، شرکت در فعالیت‌های جمعی، هم‌افزایی گروهی، یاد دادن و یاد گرفتن، انتقاد پذیری و انعطاف‌پذیری از ویژگی‌های بارز فضای حاکم بر فعالیت‌های مکعب آبی هوشمند است.

مکعب آبی هوشمند برای رشد و نوآوری، و نیز حرکت در مسیر موفقیت، همواره از کارشناسان، متخصصین، کارآفرینان، ایده پردازان و تمام کسانی که علاقمند به فعالیت در حوزه تکنولوژی هستند، جهت همکاری دعوت بعمل می آورد.

** متاسفانه هم اکنون تنها در بخش هایی که با رنگ سبز مشخص شده است نیاز به همکاری داریم. ولی ما از آشنایی با شما مفتخر میشویم پس اگر تخصص شما در بخشهای مشخص شده با رنگ سبز نیست حتما رزومه کاری خود را برای ما ارسال کنید تا در زمان نیاز با شما تماس بگیریم  **

  • بخش فنی : کارشناس سخت افزار – کارشناس نرم افزار – کارشناس شبکه های مخابراتی -کارشناس شبکه های کامپیوتری – کارشناس دوربین مداربسته
  • بخش فروش : کارشناس فروش – متخصصین بازاریابی
  • بخش مالی : مدیر مالی – حسابدار
  • بخش پشتیبانی : کارشناس سخت افزار – کارشناس نرم افزار – اپراتور پشتیبانی
  • بخش سایت : پشتیبان سایت – ادمین اینستاگرام
  • بخش اداری : مدیر اداری – کارمند اداری

    این موارد شامل نظرات، پیشنهادات، انتقادات، سوالات، رفع ابهام، رزرو کارشناس، درخواست خدمات، حل مشکلات و …. می باشد.

    این موارد شامل نظرات، پیشنهادات، انتقادات، سوالات، رفع ابهام، رزرو کارشناس، درخواست خدمات، حل مشکلات و …. می باشد.

    • فرم تماس با ما
    • انتقادات و پیشنهادات

    درباره ما

    مکعب آبی هوشمند یک گروه خدماتی در حوزه تکنولوژی است که هدف اصلی آن ارتباط مستقیم و دوستانه با مشتریان خود می باشد. این خدمات در شش بخش خدمات کامپیوتر، خدمات شبکه، دوربین مداربسته، طراحی وب سایت، آنتی ویروس اورجینال و فروشگاه اینترنتی به مشتریان ارائه می شود.

    ** با عرض پوزش ** بهم ریختگی چیدمان و فونت های سایت به جهت تغییرات در ساختار اصلی سایت می باشد و در حال برطرف شدن است. ❤
    +
    ارسال پیام
    1
    Scan the code
    پشتیبانی گروه مکعب آبی هوشمند
    سلام👋
    چطور میتونم کمکتون کنم؟