مکعب آبی هوشمند

خدمت رسانی به تمام نقاط تهران

header-main

header-main

header-main  مکعب آبی هوشمند – هدر مکعب آبی

فرم تماس با ما

مکعب آبی هوشمند جهت دریافت بازخورد ها از مشتریان خود تصمیم به ایجاد فرم تماس با ما نموده تا مشتریان بتوانند به راحتی نظرات و انتقادات خود را مطرح کنند. این موارد شامل نظرات، پیشنهادات، انتقادات، سوالات، رفع ابهام، رزرو کارشناس، درخواست خدمات، حل مشکلات و …. می باشد.

فرم تماس - فرم رضایت سنجی - فرم استخدام - فرم انتقادات و پیشنهادات - درخواست سرویس

فرم های تماس

گروه مکعب آبی هوشمند به جهت ایجاد ارتباط آسان و سریع با مشتریان خود، و نیز استمرار در برقراری این ارتباط، فرم هایی به عنوان فرم های تماس ایجاد کرده است، تا مشتریان بتوانند در کمترین زمان با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و موضوع مورد ظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارند.

همراهان و مشترکین ما همواره می توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به کارشناسان ما ارسال کنند و این اطمینان را داشته باشند که پیام آنها به دقت توسط کارشناسان ما بررسی می شود و تا حد توان به مرحله اجرا درآورده خواهد شد.

همچنین در این قسمت امکان ثبت سفارش و درخواست خدمات به صورت online (برخط) وجود دارد و نیز مشتریان گرامی می توانند بعد از انجام خدمات از طریق تکمیل فرم رضایت سنجی، میزان رضایت خود نسبت به کارشناس و کیفیت خدمات انجام شده را به اطلاع گروه پشتیبانی مکعب آبی هوشمند برسانند.

    این موارد شامل نظرات، پیشنهادات، انتقادات، سوالات، رفع ابهام، رزرو کارشناس، درخواست خدمات، حل مشکلات و …. می باشد.

    این موارد شامل نظرات، پیشنهادات، انتقادات، سوالات، رفع ابهام، رزرو کارشناس، درخواست خدمات، حل مشکلات و …. می باشد.

    • انتقادات و پیشنهادات

    درباره ما

    مکعب آبی هوشمند یک گروه خدماتی در حوزه تکنولوژی است که هدف اصلی آن ارتباط مستقیم و دوستانه با مشتریان خود می باشد. این خدمات در شش بخش خدمات کامپیوتر، خدمات شبکه، دوربین مداربسته، طراحی وب سایت، آنتی ویروس اورجینال و فروشگاه اینترنتی به مشتریان ارائه می شود.

    ** با عرض پوزش ** بهم ریختگی چیدمان و فونت های سایت به جهت تغییرات در ساختار اصلی سایت می باشد و در حال برطرف شدن است. ❤
    +
    ارسال پیام
    1
    Scan the code
    پشتیبانی گروه مکعب آبی هوشمند
    سلام👋
    چطور میتونم کمکتون کنم؟